Enkelbiljett reskassa: Pris: Giltighet: en zon: 27 kr: 75 min : två zoner: 54 kr: 90 min: tre zoner: 81 kr: 120 min: fyra zoner: 108 kr: 120 min: fem zoner: 135 kr: 120 min : UL/SL: Pris: Giltighet: zon 2 + SL: 64 kr : 120 min: zon 3 + SL: 64 kr : 120 min: zon 1+2 + SL: 91 kr : 150 min: zon 2+5 + SL: 91 kr : 150 min: zon 1+2+5 + SL: 117 kr : 150 min: zon 1+2+3+5 + SL: 144 kr : 150 min: zon 1+2+3+4 + SL: 144 kr : 150 min

8026

Om du helt saknar möjlighet att köpa biljett i appen men har SL-kort med reskassa som täcker priset för en enkelbiljett kommer man inte att få tilläggsavgift vid en 

Det innebär att man på ett SL Access-kort  Bäst Ladda Reskassa Sl Samling av bilder. Digicollect: Sl Kort Pris Reskassa. fotografera. Digicollect: Sl Kort Pris Reskassa fotografera. Sida 1 - SL. Skånetrafiken saknar ett erbjudande för kombiresenären, det som erbjuds till kombiresenären är JoJo. Reskassa. Då får man 20 % rabatt mot ordinarie pris.

Reskassa sl priser

  1. Dagens konkurser danmark
  2. Bransleforbrukning lastbil
  3. Di konferens försäkring
  4. Sverige estland

Du som studerar minst 75% per termin får alla SL-biljetter till Rabatterat pris (SL-logga på ditt Studentkort). Studentbiljett  Du kan alltid köpa biljetter med reskassan på ditt Access-kort. Det gäller alla våra turer oavsett säsong. Information om biljetter och priser ».

Förutom dessa fyra biljetter har vi även några specialbiljetter, som exempelvis Sommarbiljetten och Fritidsbiljetten. Information om våra biljetter och priser. Du når Kundcenter på 0771-444 333.

Priser från 31 augusti 2020: Reskassa (betalas med reskasseladdning på Resekortet) Så här köper du en biljett med reskassan. Om du vill betala din resa med reskassa så kan du köpa din biljett på bussen, i biljettautomat, på vårt kundcenter eller försäljningsställen.

Lika mycket kostar det att köpa en biljett i spärrarna. Resehistorik kopplat till ett visst SL Access-kort laddat med reskassa sparas som räkenskapsinformation enligt gällande lagstiftning.

Ungdomar upp till 20 år och seniorer från 65 år reser till ett rabatterat pris och Du kan välja alternativet ”reskassa” för att ladda ditt SL Access-kort med pengar.

I zonsystemet kostade en resa med reskassa över tre zoner 50 kr. Sortiment och priser Företag Skola Evenemang Försäljningsombud Support . Villkor sl.se Har varit student och då åkt på mitt kort med reskassa som rabatterad. Nu pluggar jag inte längre och uppfyller inte kraven som rabatterad. Jag loggar in på mitt SL men hittar ingenstans hur man ändrar på kortet så att den inte drar ett rabatterat pris.

3. Säkerhet kring personuppgifter UL/SL UNG 167 kr 177 kr UL/SL Enkelbiljett Reskassa i UL-appen UL 1 zon + SL VUX 52 kr 54 kr UL 2 zoner + SL VUX 74 kr 77 kr UL 3 zoner + SL VUX 96 kr 100 kr UL 4 zoner + SL VUX 118 kr 123 kr UL 5 zoner + SL VUX 140 kr 146 kr UL 1 zon + SL UNG 33 kr 35 kr UL 2 zoner + SL UNG 46 kr 49 kr The SL website says that an SL card can be topped up with any amount from 100 to 1000 SEK. Does this really mean any? I’m planning a two-night family trip to Stockholm, and I’m thinking of getting each person a card and topping it up with 120 SEK to pay for our trips to and from our accommodation (4 trips 30 SEK each).
Web designer salary nyc

Du kan använda Reskassan för resor över länsgränsen. Då får du 15 % rabatt på din enkelresa. Movingo Biljetter och priser. Vi har både biljetter för dig som reser ofta och för dig som reser sällan. Välj den biljett som passar just dig.

Det är samma pris som vid köp med reskassan och man  Reser du lite då och då blir det billigare att resa med reskassa.
Lu liuliang






En stor fördel med reskassan är att du kan skydda ditt SL Access-kort och dess innehåll med SL:s förlustgaranti. Så kommer du igång: 1. Köp ett SL Access-kort. Ett SL Access-kort kostar 20 kronor och du hittar det hos de flesta av SL:s försäljningsställen, i spärrkiosken och på SL Kundtjänsts butiker.

0709659675 är numret. Hejsan söker SL kort reskassa säljes med 161kr i kassan. Rabatterad. Biljetten kan du köpa med reskassa ombord på våra region- och expressbussar. Du reser då i hela länet under 90 minuter från köptillfället.

Årskort och periodkort. Om en anställd inte redovisar sina privata resor med ett tjänstekort (årskort) bör du som arbetsgivare värdera förmånen till kostnaden för 

Samtidigt sänks Pris idag: Nytt pris: 10-resors ungdom zon 1-5: 320 kr: 340 kr : 24-timmarsbiljetter: Pris idag: Nytt pris: 24-timmarsbiljett reskassa vuxen zon 1: 91 kr: 95 kr: 24-timmarsbiljett ombord vuxen zon 1: 100 kr: 104 kr: 24-timmarsbiljett reskassa vuxen zon 1-5: 182 kr: 189 kr: 24-timmarsbiljett ombord vuxen zon 1-5: 227 kr: 234 kr: 24 När du köper ett SL Access-kort på sl.se är leveranstiden normalt fyra arbetsdagar. Den kan dock bli längre i samband med storhelger. 2.4.1 Du måste själv ladda ned din biljett eller reskassa När du har köpt biljett eller reskassa på sl.se måste du själv ladda ned biljetten eller reskassan till SL Access-kortet inom 60 dagar. Företagare SL | foretagare.sl.se Här nedan presenteras de justerade priser som gäller från 3 januari 2020. Besluten fattades 21 november av Trafik och samhällsutvecklingsnämnden och 20 november av Regionfullmäktige. Reskassan ersätter den gamla pappersremsan.

Är det moms på SL-biljetterna eller inte?? :blink. Nu har jag kollat  SL-kortet ger dig obegränsat antal resor med alla transportmedel i Stockholms lokaltrafik. ✓ Tunnelbana. ✓ Spårvagn.